Informatiile ce ne parvin, sau care se desprind din analizele ce le efectuam pe marginea subiectelor de interes ce le prezentam, releva si aspecte precum cele ce urmeaza :

Astfel, plecand de la necesitatea folosirii circulatiei subterane si de la informatia ca in primii ani ai secolului XX Romania dorea sa realizeze un tunel ce sa lege, in linie dreapta, pe calea ferata, orasele Brasov – Sinaia – Targoviste, am descoperit ca pe aceeasi linie dreaptea, prelungita catre Marea Baltica ( spre nord ) si Marea Egee ( spre sud ) se afla localitatiile Sankt Petersburg, Minsk, Cernauti, Dorohoi, Suceava, Brasov, Predeal, Sinaia,Targoviste, Plovdiv, Athos, Atena. Este oare intamplator ? Specialistii ne pot spune daca pe acest aliniament se poate comunica, prin tunele subterane si pesteri, de la un capat la celalalt ? Si daca da, acest traseu a fost utilizat ? De catre cine si de ce ? Oare nu care cumva ideea circulatiei subterane este milenara si este preluata in prezent de state civilizate, ca de exemplu Elvetia ? Noi, ca natie civilizata, care avem antecedente in acest mod de abordare, cum raspundem acestei provocari ?

N.B. O alta abordare ce face parte din categoria facilitatiilor de circulatie, consta in folosirea drumurilor antice de pe crestele muntilor.

Precizam in context si faptul ca experienta milenara a poporului roman, ar putea genera solutii – precum cele folosite de strabunii daci si nu numai – de circulatie pe apa, de la nord la sud si de la est la vest, prezentand ca exemplu faptul ca acum 2000 de ani se desfasura o circulatie intensa pe traseele  Mures – Tisa – Dunare.

Anunțuri